çıkardığım sonuç: o zaman bu araştırmalara göre fazla alışveriş yapan insanlar, otomatik olarak daha fazla empati kuran, duygusal insanlar oluyor. Bu empatiyi sürekli ürünler ve onların yaratacağı hislerle kuran bir zihin, mağaza dışında da bu şekilde yaşıyor demektir.
5/14/2010
metronun faydaları
Bu sabah metroda okuduğum kitaptan yeni bişi öğrendim, şöyleki: yapılan son araştırmalara göre bir insanın bir ürünü satın alma kararı vermesi 2,5 saniye sürüyormuş ve bu kararları verirken de neredeyse tamamen 'ayna nöronlarımızın ektisi' altındaymışız. O nöronlar kısaca 'anaaaaaaa! bende de olmalı, o zaman ben de böyle havalı yürürüm!' nöronlarıymış bunu da neye dayandırıyor olabilir, eveett?? Tabiki cinselliğe! bravo:D Tüm bu ve benzeri araştırmalar son teknoloji beyin tarama cihazlarıyla yapılmış. Reklamcıların (reklamcı olduğumu daha ne kadar inkar edeceğim!)bunları sömürmek için daha bir ton yol bulacağını ekleyerek 'akıllanın' azıcık diye bitirmiş paragrafını yazarımız.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder